23plusone

Ricardo met 23plusoneIn de marketing en communicatie van de meeste bedrijven is alles gericht op de ratio: vertellen wat je doet. Maar onze keuzes maken we allemaal op gevoel. Voelt het goed, dan kiezen we (of eigenlijk ons brein) voor een bedrijf, product of persoon. Voelt het niet goed, dan laten we het links liggen. Aantrekkingskracht van bedrijven zit niet verscholen in producten en diensten, maar in gevoel en emotie.

23plusone is de eerste wetenschappelijk gevalideerde methode, waarmee je de aantrekkingskracht van een bedrijf kunt meten en benchmarken.

Met deze tool, ontwikkeld door BR-ND, kun je achterhalen wat je bedrijf écht interessant maakt. Het is een creatieve manier om te spelen met wetenschap. Om je bedrijf te transformeren naar een inspirerend en aantrekkelijk merk, dat zich op een positieve manier onderscheidt van de concurrentie. Brave Brands is als licensed friend van 23plusone één van de eerste bedrijven die deze tool kan gebruiken en helpt bij de doorontwikkeling ervan.


23plusone is een universele taal,
waarmee we de dialoog binnen
een organisatie betekenis geven.

 
Het brengt mensen van binnen én buiten de organisatie samen op basis van positieve emoties. Van daaruit kun je als bedrijf bouwen aan een merk vanuit je eigen emotionele kracht. Daarbij kan iedereen helpen, van CEO tot koffiejuffrouw. Sterker nog: iedereen moet meedoen, want een merk dat ben je samen.

Wil je aan de slag met je merk op basis van 23plusone?
Boek dan een inspiratiesessie of workshop Brand Workshop

Wil je weten hoe jouw bedrijf aantrekkelijker kan worden?
Doe dan een brandscan op basis van 23plusone v.a. € 697,-

Wil je zelf leren werken met 23plusone?
Vier keer per jaar geven we een training voor creatieven, marketeers en coaches. Houd de facebookpagina in de gaten

Een reactie op 23plusone

  1. Pingback: Amsterdam meest verleidelijke merk - Mediaonderzoek.nl

Reacties zijn gesloten.