Waarom zou jouw team genoegen nemen met een plek aan de zijlijn?

Je doet fantastische dingen met je team, maar niemand ziet het. Dat is vaak het lot van ondersteunende afdelingen als financiën, HR, automatisering, enz. Veel mensen binnen de organisatie zien je als een noodzakelijk kwaad en dat doet niet veel goed voor het plezier binnen het team waarin je werkt.
 

Team Branding

Wat nou als jouw team gewoon middenin
de organisatie zou staan?

 
Niet met ellenbogenwerk, maar wel door daar waar het kan jullie podium te pakken. Met jouw team weer de aansluiting vinden met de organisatie én gewaardeerd worden door collega’s in het primaire proces.

Denk jij dat dat niet kan?
Lees dan nog even verder.

Brave Brands helpt al meer dan 11 jaar bedrijven aan een beter imago bij hun klanten. Dat krijg je alleen duurzaam voor elkaar door goed te luisteren naar de dromen binnen de organisatie en ze vertalen richting de klant. Wees dus niet bang voor gladde reclamepraatjes.

De eigen identiteit is leidend bij de opbouw van een blijvend positief imago.

 
De afgelopen jaren is Brave Brands ook gevraagd door teams binnen grote organisaties, zoals Rijkswaterstaat, De Zonnehuisgroep en het Ministerie van Justitie & Veiligheid, om te helpen met de opbouw van een beter imago. En daarbij bleek dat het denken vanuit merkstrategie ook voor teams enorm waardevol is.

Bij teams met een negatief imago
gaat het vaak mis bij de KPI’s

 
De organisatie doelen staan voorop en daar worden de doelen voor de afdeling op afgestemd. Ze worden gegoten in heldere meetbare indicatoren. En die worden weer een doel op zich. Veel teams zijn niet meer in staat om uit te leggen waaróm die doelen zo belangrijk zijn.

Het is het verhaal van de politieagent die bonnen uitschreef, omdat hij zijn quotum nog niet had gehaald

 
Om deze negatieve spiraal te doorbreken gaan we op zoek naar jullie eigen verhaal. Dat verhaal wordt op verschillende manier verbeeld, verteld en doorleefd.

Door het ontdekken van eigen en gezamenlijke
drijfveren ontstaat eenheid en helderheid

Jullie bepalen het gezamenlijke ritme.
KPI’s komen weer tot leven.
En dan is het tijd om de positieve aandacht te pakken.

Met concrete, haalbare stappen begint elk teamlid morgen het verhaal te vertellen door te doen. Samen hervindt het team de aansluiting met de organisatie met een schare interne fans als gevolg.

Nieuwsgierig?
Ik leg je graag uit op welke manier het imago van jouw team een boost kan krijgen.



Bel me op 06 – 260 365 23
Mail me via ricardo@bravebrands.nl
Of tweet naar @vormpraat