Magische aantrekkingskracht
voor ware Gastronauts

Mooie restaurants met prachtig eten zitten half leeg, aanbiedingen vliegen je om de oren en door Groupon worden ondernemers verleid om hun kwaliteit voor spotprijzen op de markt te zetten.
Alles voor meer klanten?
 

Ik vind het zonde om top-
kwaliteit te verkwanselen

 
Zeker als je weet dat mensen niet kiezen op prijs.
Het verkeerde instrument om een probleem op te lossen dus.


 
Als ik horeca ondernemers vraag naar hun concept, dan krijg ik maar al te vaak hetzelfde antwoord. Het gaat vaak om het eten, de prestatie in de keuken. Maar even eerlijk: Hoe onderscheidend kun je daar in zijn?

De echte pareltjes worden vaak vergeten.
‘Want dat is toch gewoon hoe we zijn’.

 
Maar juist door vanuit die kern van je bedrijf te werken, kun je ervoor zorgen dat klanten verliefd worden op jouw bedrijf. Zo creëër je op een natuurlijke manier ware aantrekkingskracht.

Omdat de kennis van deze verleidingskracht in de horeca nog amper aanwezig is heb ik me als merkspecialist verdiept in de horeca. De specifieke kenmerken van restaurants heb ik gelegd over mijn ervaring met emotive branding, een methode die bewezen succesvol is.

Op die manier help ik restaurants met kwalitatief goed eten om een boost te geven in aantrekkingskracht.

 
Nieuwsgierig?
Ik kom graag een keer vrijblijvend bij jouw aan tafel uitleggen op welke manier dat voor jouw restaurant zou kunnen werken.

Bel me op 06 – 260 365 23
Mail me via ricardo@bravebrands.nl
Of tweet naar @vormpraat
 
 
Blog-onderschrift-horeca