Onze keuzes worden voor 80% gemaakt op gevoel. Als je wilt dat (potentiële) klanten de keuze maken voor jouw bedrijf, is het dus verstandig om je pijlen te richten op dat gevoel.
Als je uitdraagt waaróm je doet wat je doet, zul je klanten aantrekken die zich daardoor aangesproken voelen. Dat zijn ook je ideale klanten.
In deze training ontdek je op een creatieve manier de drijfveren van jouw bedrijf. En leer je stap voor stap hoe je die kunt vertalen in een boodschap die mensen raakt. Dankzij 6 jaar wetenschappelijk onderzoek naar merken kunnen we ter plekke voorspellen wat de aantrekkingskracht van jouw merk is én zullen we bijsturen daar waar mogelijk.
Aan het einde van de dag heb je een helder overzicht van wat jij kunt doen om te transformeren naar een inspirerend en betekenisvol merk. Door middel van de boodschap die je uitdraagt, het gedrag van jou en je collega’s en de visuele uitstraling van je bedrijf. Op die manier weet je je helder te positioneren én op een positieve manier te onderscheiden in jouw markt.
Kosten: € 197,- per persoon exclusief btw, inclusief workshopmaterialen.